torsdag 17. september 2009

Dører og lister på plass!

Endelig er dørene i de to øverste etg på plass! Det begynner jo virkelig å ligne på et hjem. Da jeg var der i ettermiddag var listene i loftsetg på plass, og de mente de skulle være ferdig i hovedetg i løpet av kvelden.

Måtte nare vise et bilde til av tapeten på soverommet vårt. Er så fornøyd med den, og den ble enda finere med listene.


Dette er veggen i loftstua inn mot Sofie sitt rom . Den er malt i samme farge som stuen. Fargen heter Marrakesh.


Endelig kom foringen på takvinduet til Sofie også på plass, ser bra ut det!

Og her er Heine på rommet sitt. Han har ikke sett det på en stund for jeg tør ikke ta han med helt opp når vi er der aleine. Stigen er plassert slik att det er skikkelig skummelt å gå av og på den.

Og i morgen kommer trappen! Er skikkelig spent på den. Hadde egentlig bestilt den i Eik for snart et halvt år siden. Vi har i ettertid bestemt oss for å ha hvitlakket Ask på gulvet, men trodde ikke det var mulig å få trappa i Ask også. Men da jeg snakket med leverandøren i forrige ukke ang. et mål, nevnte jeg at vi hadde Ask på gulvet. Da foreslo han at de skulle hive seg rund og ombestille treverket slik at vi fikk trappa lik som gulvet. Det ble jeg kjempeglad for! Kjekt med noen posetive overraskelser inni mellom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar