tirsdag 20. april 2010

Et av mine beste tips til deg som skal bygge!

Et annet av mine "must-have" var smuleluke i kjøkkensokkelen. Når man trykker på knappen så starter sentralstøvsugeren og vips så forsvinner alle smulene du har feid sammen inn i veggen. Helt genialt ! Det som er enda mer genialt er en slik løsning i yttergang/hall. Dette var en løsning jeg ikke hadde tenkt på. Men da ventilasjon/støvsugermannen testa anlegget før vi flyttet inn nevnte at han hadde det hjemmet skjønte jeg med en gang at dette var noe jeg VILLE ha!
Det er ikke veldig langt mellom hver gang jeg har savnet dette, sånn ca to ganger om dagen bare! Med fortsatt bare grus/sand utenfor er det ufattelig hvor fort det blir sandkasse inne. Må innrømme at jeg syns det er LITT tungvint å dra den 9m lange slangen ut av skapet flere ganger om dagen (derfor så gjør jeg det ikke).

Så mitt høyeste ønske nå om dagen er en sånn en! Så til dere som er i planleggingsfasen: Dette er mitt beste tips!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar