torsdag 27. august 2009

Full gang igjen!!

Endelig er det aktivitet igjen i huset. Snekkeren er tilbake og han er effektiv! Lærlingen har plutselig funnet ut at han vil begynne på skole igjen så han forsvant uten at noen visste at han søkt på skole engang. Derfor har vi fått en ekstra snekker som også virker dyktig, så nå ser vi lyst på fremdriften igjen.

Kjøkkenet ble levert i dag, og monteringen er i full gang. Spent på hvor langt han rekker i morgen. Foreløpig ser det veldig bra ut. Fikk ikke tatt noen bilder av det i dag, men regner med å få tatt noen i morgen.

Lakket over tapeten etter at montøren reiste i dag. Hadde det egentlig nokså travelt for vi skulle hente Heine i bursdag kl 19. Når klokka nærmet seg spurte Kjell Arild flere ganger om han skulle hente han først, men jeg insisterte på at jeg skulle rekke det. Stressa som jeg var klarte jeg å snuble i lakkboksen da klokka var fem på!! Gjett om det ble høyt under taket?! Jeg klarte å tørke opp det meste, men det hadde også rent ned mellom gipsplatene som vi hadde lagt over for å beskytte rørene til vannbåren varme. Tror det gikk greit, men ble et kvarter for sent med å hente Heine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar