torsdag 6. august 2009

Plantegninger

Gjør et nytt forsøk på plantegninger. Har bare tatt bilder av byggettegningene så kvaliteten er litt så som så.
Dette er da altså underetg. Her blir inngangsparti og garasje. Vi får også direkte inngang fra garasjen og inn i huset og det er vi veldig fornøyde med. Ellers så gleder jeg meg også til å få en større gang. Den vi har nå er bare etpar kvm, og vi må gå inn etter tur etterhvert som man får kledd av seg.

Og så er det hovedetg. (Skjønner ikke helt hvorfor dette bildet ble stående....?) Kjøkken innredningen blir ikke som på denne tegningen. Skal lage et eget innlegg om dette senere. Ellers så er det lille rommet ved siden av gjestebadet et kombinert gjesterom og lekerom. Her vi bor nå har poden rommet sitt oppe, og jeg ble bare sååå lei av å ha lekene hans flytende i stuen før han var gammel nok til å leke aleine oppe

Og så er det loft etg. Er veldig fornøyd med løsningen med garderobe mellom soverom og bad. Hadde vi tenkt oss litt bedre om hadde vi gjerne gjort garderoben LITT mindre og gjort badet tilsvarende større. Merker at badet er litt i minste laget til å få plass til et passe stort badekar. Ellers så er det jeg synes er negativt med huset at barnerommene er ganske så små, 7,9 kvm. Men jeg trøster meg selv med at om vi innredere dem fornuftig så hjelper det. Ellers så har vi jo loftstue og lekerom nede, det hjelper jo litt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar